Inglot 958

donderdag 22 augustus 2013


Ik liet jullie toch gister Inglot #865 zien? Ik moet vandaag verklappen dat ik dinsdagochtend voor mijn werk in Rotterdam moest zijn en het niet kon laten om even de straat over te steken en de Inglot Pop- Up Store nog een keertje in te lopen.. Dit keer kon ik het er niet bij eentje laten en zijn het er 3 geworden.
Ik ben naar huis gekomen met #389, #958 en #992 en ik ga jullie vandaag #958 laten zien.
 
Inglot #958


 
Net zoals #865, heeft #958 een prachtig, subtiel verborgen shimmer.
De lak heeft een bijzondere kleur, welke denk ik het beste te omschrijven is als een grauwe grijspaars met rode ondertoon en een roze shimmer. Rare omschrijving he? Kijk maar mee naar de foto's, dan snap je waarom ik er best wel moeite mee heb om de kleur te omschrijven, haha. Ondanks dat de kleur vrij lastig te omschrijven is, vind ik de kleur werkelijkwaar fantastisch!


Inglot #958
Boven: Schaduw
Midden: Zon
Onder: Flits

Toen ik de lak thuis eenmaal in mijn handen had en goed bekeek, bedacht ik me dat ik wellicht wel al zoiets in mijn harten letterbakken had staan, maar vooralsnog heb ik niet kunnen ontdekken welke...
Het lakje is een ware toverbal te noemen, want in élk licht heeft de lak een andere tint. Op de foto hierboven zie je wel wat ik bedoel.

#958 behoort tot de Core Collectie en is dus ook bij elk Inglot verkooppunt verkrijgbaar en komt zoals alle andere lakjes van Inglot in een doosje.
Ook deze lak lakt als een paradijsje, onderstaande swatches zijn 2 dunne laagjes. De droogtijd is vrij snel, de glans is onwijs mooi en het kwastje... Echt, ik hoop dat andere merken hier een voorbeeld aan nemen ;-).
 
958, 2 laagjes + topcoat (schaduw)



Wat vinden jullie van de kleur?
Note: De kleur doet me ontzettend aan een ander lakje denken, maar ik kom er gewoon maar niet op... Hebben jullie enig idee?
 
958, 2 laagjes + topcoat


Echt, ik ben verliefd op dit merk! Het enige nadeel is dat de kleuren flink wat weg hebben van andere kleuren die ik al heb staan, maar dat is natuurlijk ook niet heel erg raar met een behoorlijke collectie lakjes. Als ik dit merk eerder had ontdekt, weet ik zeker dat ik meer Inglots zou hebben en minder andere merken.

De Inglot Core Collectie bevat 15ml, kost € 12 en is verkrijgbaar bij de Flagship Store in Amsterdam, de Brand Stores in Amersfoort en Eindhoven of tijdelijk bij de Pop- Up Store in Rotterdam. Deze Pop- Up Store is er tot december 2013 en daarna vertrekt deze Pop- Up Store naar een andere locatie in Nederland. Welke overigens nog onbekend is. Ik hoorde van een medewerkster dat ze wel bezig zijn om een vaste Inglot Store in Rotterdam te gaan vestigen...
 Ook is er een webshop in de maak, welke "ergens" in 2013 actief zou moeten zijn/worden, maar helaas is er nu nog weinig actie te zien op de site...
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs