Newsflash #1- Morgan Taylor

donderdag 8 augustus 2013

- NEWSFLASH-

Hai! Hebben jullie al eens gehoord van het nagellak merk Morgan Taylor?
Morgan Taylor is een Amerikaans merk, genaamd naar de dochters van de makers van o.a. Artistic Nail Design® en Gelish®, namelijk Morgan Haile en Taylor Daniel. De makers zijn natuurlijk Danny Haile en David Daniel, welke bekend zijn onder Hand & Nail Harmony en waar dus vooral het product Gelish® een ware hit is.
Het merk richt zich op de markt van de consument, is dat niet leuk om te horen?!

Morgan Taylor is sinds mei 2013 verkrijgbaar in de States en hier in Nederland zal het merk vanaf medio half augustus verkrijgbaar zijn bij hun eerste verkooppunt in Marum (Fr.). Per 1 oktober 2013 opent er ook een verkooppunt in Eindhoven. Buiten deze 2 echte winkels, zullen ook 2 webwinkels dit merk in hun assortiment gaan toevoegen, namelijk Nail World en Artistic Nail Shop.
"We invite you to experience the Morgan Taylor brand. Embrace the colors. Become a part of our world."
- Written by morgantaylorlacquer.com
In totaal brengt Morgan Taylor 100 kleuren uit, genoeg keuze dus.
Naast de kleurlakken komt Morgan Taylor ook nog met een assortiment van treatments uit. Binnenkort meer informatie over de treatments! De verkoopprijs van de kleurlakken zal € 12,95 per stuk zijn.

                                                                                                      - Property of morgantaylorlacquer.com



Wat is er nou zo speciaal aan de lakken? 
Rijke pigmentatie... Intensieve kleuren en dekkend betekent ook echt dekkend.
Fijne Pigmenten... Ze zijn zo fijn dat de verwerkbaarheid van de lak uniek is: glad, gelijkmatig en lange levensduur.
Sneldrogend... Dit doet mijn hartje sneller kloppen!
Unieke ingredienten en formules... Hierdoor zijn vele finishes mogelijk, denk aan glitters, metallics, cremes en shimmers...

                                                                                                               Morgan Taylor Pretty Woman



So far, so good... Maar waar blijft dan die review?
Nog eventjes geduld ladies... Soon!
Note: Ik weet dat het een beetje een tease is, maar omdat de launchdatum hier al over een krappe week is, vond ik toch dat ik de newsflash alvast online moest komen. Ik verwacht mijn eerste lakje van Morgan Taylor dit weekend of misschien begin volgende week en zal 'm spoedig swatchen!
Heb ik jullie al nieuwsgierig gemaakt naar Morgan Taylor? Heb je er toevallig al eens iets over gehoord of gelezen? Ik kan echt niet wachten om te testen! Neem ook eens een kijkje op hun site :-). Xx

1 opmerking :

  1. Wat leuk! Ik ben benieuwd!

    Heb je dat lakje opgestuurd gekregen of gewoon gekocht? :o

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs