Nfu Oh 51

vrijdag 9 augustus 2013

Hi! Hebben jullie al gezien dat Mijn Kleine Geheimpjes nu ook op Facebook te vinden is?

Maar op naar de swatch van vandaag :-)
Mijn favoriete layer-combinatie over Illamasqua Baptiste is Nfu Oh #51.

Deze kleuren complimenteren elkaar echt waanzinnig!

Nfu Oh is een merk welke vooral bekend is om hun sterke holografische lakken en hun collectie flakies in veel verschillende kleuren. #51 hoort bij de Opal Series, een collectie met allemaal flakies in verschillende basiskleuren.

Verder is hét kenmerk van Nfu Oh natuurlijk het flesje met de vorm van een vrouwelijk lichaam met een korsetje aan.

Zwijmelen jullie mee?
Alleen de doppen zijn al een heel kunstwerkje op zichzelf












De achterkant.
Zien jullie het korsetje doorlopen in het flesje?
De voorkant.
Zien jullie de mooie vrouwelijke vormen?









 Wat een gave flesjes he? Ik vind ze zo leuk, dat ze niet in 1 van mijn rekken staan, maar apart op een kastje. Lekker in het zicht :-) ! Ik vond het zo vreselijk zonde om deze blikvangers ergens in een doos of kastje te zetten...

#51 heeft een paarse basiskleur met daarin flakies die verkleuren van groen naar kopergoud en naar rood. Heel lichtjes zitten er ook flakies in die verkleuren van geel naar groen en naar blauw, maar deze zijn (denk ik) alleen zichtbaar over een andere kleur undie.
Note to self: Andere undies proberen bij #51!
Nfu Oh #51
Hier zijn de kopergouden en rode flakies goed te zien.
1 laagje over 2 laagjes Baptiste + 1 laagje Insta-Dri
De lak is vrij sheer, daarom layer ik hem altijd over een andere lak. Hij is op zich ook op zichzelf te dragen, maar dan heeft-ie wel 3 tot 4 laagjes nodig. Meestal layer ik 'm over Baptiste, wat ik een erg mooie combinatie vind. Complimentjes gegarandeerd met deze combi!
De lak droogt vrij snel, pluspuntje! Ook het kwastje krijgt van mij een pluspuntje, al heb ik hier in het begin wel even over getwijfeld. Het kwastje is in totaal erg lang, maar de haartjes zijn vrij kort. Is even wennen als je er voor het eerst mee lakt, maar ik ben het absoluut gaan waarderen.
Note: Deze foto's zijn het waard om in groot formaat te bekijken, dan zie je een stuk duidelijk hoe deze flakies verkleuren. Hoe? Simpel: op de foto klikken.

#51 in het zonnetje.. Zien jullie de groene verkleuring op
de ringvinger en pink?
 
Nfu Oh bevat 18ml, kost rond de € 10,30 en is o.a. verkrijgbaar bij NailXL en Nfu Oh Nederland of Benelux.
 Xx
 

1 opmerking :

  1. Ohmy, ik hou van Nfu Oh lakjes! De flesjes zijn zo ongelofelijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs