Nicole By OPI It's All About The Glam

maandag 5 augustus 2013

Goooooooood morning!
Lekker weekend gehad allemaal? Ik heb heerlijk van het zonnetje genoten! Lekker bij paardje geweest, met de hondjes gewandeld.. Gewoon lekker de dingen op het gemakje doen waar je door de weeks wat minder tijd voor hebt.
Zo ook nagellakjes swatchen! Heb er weer een aantal klaar gezet, dus je hoeft je deze week niet te vervelen, hihi. 
Vandaag Nicole By OPI It's All About The Glam.
Glam hoort tot de Kardashion Kolors (jaaaaa, met de K!) en is uitgebracht in het najaar van 2011.

 



Toen ik de eerste swatch van Glam zag, was ik verkocht. Ik heb jullie eerder verteld dat ik gek ben op witte nagellak, zolang het maar geen tipp-ex effect geeft. Nou, tipp-ex is het zeker niet!
Glam is een mooie zachte, witte lak met een glassfleck finish en een mooie witte shimmer erin.
Glam, 4 laagjes

Helaas is Glam erg sheer. Op bovenstaande foto heb ik 4 laagjes op en voor het mooie had er nog een laagje overheen gemogen. In het verleden heb ik 'm weleens over een creme wit gelakt, maar dat vond ik niet zo geslaagd, omdat de kleur dan erg hard wordt.

De droogtijd is redelijk, dit is gelijk de reden dat ik deze lak niet vaak op heb. De lak heeft gewoon teveel lagen nodig en de laagjes drogen daarvoor te langzaam. Echter, het is werkelijkwaar een prachtig lakje, een echte blikvanger! Daarom neem ik af en toe toch weleens de moeite om 'm er toch netjes op te krijgen.

Als de lak eenmaal zit, zit ze ook echt als een huis! Nauwelijks tipwear en geen chips. Dat is dan weer fijn.

Nicole by Opi is helaas niet meer in Nederland verkrijgbaar. Voorheen was het bij de Douglas te koop, maar deze zijn overgeschakeld naar de reguliere OPI's. Voor NBO verwijs ik je door naar eBay, waar verschillende sellers naar Nederland verzenden, bijvoorbeeld Universalnailsupplies en KKT Online Store.
Xx

1 opmerking :

  1. Ziet er idd mooi uit dit kleurtje! Hou ik ook wel van, vooral als je ''s zomers al mooi bruin bent:)

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs