Nivea Hydro Care

zaterdag 24 augustus 2013

Vandaag weer eens wat anders, namelijk haarverzorging.
Ik ben zo'n Hollander die er "gelukkig" is geprijsd met haar haar.. Je kent het wel, 3 sprieten blond haar, erg dun en nog weinig ook. Het valt áltijd hetzelfde, klit als een malle en het is harstikke sluik.. En daarbij ook heeeel snel gespleten puntjes, meestal al beginnend na een dag of 4 na je laatste kappersbezoek... Nee, herken je het niet? Lucky you, haha!
 
Een tijdje terug kreeg ik bij wat aankopen bij de Kruidvat een testertje mee van Nivea Hydro Care Shampoo. Normaal gesproken verdwijnt alles van Nivea linea recta de prullenbak in, omdat mijn huid er niet altijd even fijn op reageert en ik de producten ook vaak vind tegenvallen, maar naar deze was ik benieuwd. Na het testertje meteen grote verpakkingen gehaald, want dit was nou wat ik zocht!
 
Ik ben al heel wat jaartjes op zoek naar de perfecte shampoo, maar die heb ik tot nu toe nog niet gevonden. Elke keer lijkt het te werken, maar na een paar weken of maanden is er "iets" en veranderd mijn haar in een vette, nog sluikere "bos". In hoeverre je die 3 sprieten een bos kunt noemen dan ;-)...
Tot nu toe werkte de afwisseling van Zwitsal en Aussie redelijk, maar ook niet perfect.
 
Hydro Care komt in een blauwe transparante fles en bevat vloeibare keratine, aloe vera en waterlelie extracten.
 
 
Zoals je ziet, bevat de Hydro Care SLES. Ik heb er zelf geen probelemen mee, maar als je hier niet van houdt of je dit ingredient mijdt, zou ik deze lekker in de schappen laten staan.

Hydro Care ruikt bloemig, maar gelukkig zit er wel iets van frissigheid doorheen, dus na het wassen heb je gelukkig geen idee dat je je in een bloementuin waant. Voor mij is dit echt een geschikte shampoo, mijn haar is weer fris en luchtig en ziet er gezond uit. En wat ik een ontzettend fijn voordeel vind, is dat het mijn haar niet verzwaard. De meeste shampoos doen dit namelijk wel bij mij.

De Hydro Care-lijn bestaat uit shampoo en conditioner (die ik ook gebruik, maar voornamelijk om het klitten tegen te gaan dus daarover geen review), bevat 250ml en kost € 3,39 per fles.
Nivea is bij elke drogist wel verkrijgbaar en ik heb 'm ook bij sommige supermarkten in de schappen zien staan.

Welke shampoo gebruik jij? Wat zijn jouw voor- en nadelen daarover?
Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs