Sephora It's Time To Rock

vrijdag 2 augustus 2013

Goeiemorgen! Hebben jullie toevallig nog eens naar de post van Dance Legend 170 gekeken?
Ik heb deze aangepast met een extra foto én een filmpje waar het effect erg goed zichtbaar is.

Echt, ik blijf gewoon zo in love met die lak!

Maargoed, door met de post van vandaag!
Nee hoor, je hebt niet teveel wijntjes op gister ;-), het zijn echt gewoon 3 dezelfde lakjes.
Soms heb je weleens dat je gewoonweg totally in love raakt met een lakje toch? Dat heb ik (onder andere) met Sephora It's Time To Rock.
Sephora It's Time To Rock
Rock had ik al eens gezien op swatches, maar omdat de Sephora niet zo heel dicht hier in de buurt was, had ik 'm nog niet tot mijn collectie toe kunnen voegen. Een lief vriendinnetje van me, ook een nagellak addict, gaf 'm aan me, want "zij deed er toch niks mee". Ik was in de wolken!
Ondanks dat ik die ochtend mijn nagels net een frisse mani had gegeven, ging die er 's avonds meteen af om Rock te proberen... Liefde is... Nouja, onder andere It's Time To Rock :P.
 
 
Rock hoort tot de Core Collectie van Sephora's eigen merklijn en was tot voor kort verkrijgbaar bij Sephora, in V&D-filialen. Helaas heeft Sephora besloten om "internationaal" te gaan en daardoor dus de logische (ik gebruik hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein dotje sarcasme ;-)) keus gemaakt om haar deuren in Nederland te sluiten. Shame, echt waar. Ik mis de Sephora nog wekelijks.. Snik!
En toen ik pas het nieuws hoorde over de nieuwe Formula X-lakjes van Sephora, kreeg ik toch behoorlijk heimwee naar "de goeie ouwe tijd" dat Sephora gewoon nog lekker in Nederland zat.

Sephora It's Time To Rock
De complexe glittermix van It's Time To Rock
Rock is een prachtig donkergrijs lakje met daarin blauwe, paarse, tealkleurige en fuchsia microglitters. Er zitten zelfs nog wat zilveren glittertjes in verborgen.
De lak lakt als boter en dekt prima in 1 laag. Maar zoals altijd lak ik 2 laagjes. De lak droogt vrij mat op, dus een topcoatje is raadzaam. Rock heeft ook een prima droogtijd.
Op internet lees ik op veel blogs dat Rock 3 laagjes nodig heeft, sheer is en voor geen meter droogt.
Van deze mankementjes heb ik gelukkig geen last, ik vind het echt een fijne lak.

Sephora It's Time To Rock
It's Time To Rock, 2 laagjes + HK Girl Topcoat
Ik was zo ontzettend verliefd op dit lakje, dat ik bij de opheffingsuitverkopen van Sephora nog 2 back-ups heb gekocht. Ondanks dat ze nu niet meer verkrijgbaar zijn in Nederland, ben ik voorlopig nog even voorzien :-).

Sephora lakjes kostten hier € 5,30 per stuk voor 5ml, maar ze hadden ook vaak de nagellakjes in de actie; 3 lakjes voor € 10.

It's Time To Rock is helaas niet meer te koop in Nederland, maar wellicht kun je 'm vinden op een blogsale. Wel kun je terecht bij de Franse Sephora Webshop, deze verzenden ook naar Nederland.
Of boek gewoon een shoptripje naar Parijs of New York ;-).

Xx

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs