Zoeva Graphic Eyes+

zondag 11 augustus 2013

Goeiemorgen! Euh... middag!
Vandaag ga ik jullie een favoriet beautyproduct laten zien, namelijk het oogpotlood.
Oogpotlood vind ik erg fijn om te gebruiken, omdat je met 1 handeling een totaal andere look kunt creëren. Daarbij kun je echt alle kanten op met een oogpotlood, een subtiele look met een minimaal streepje, of juist dik aangezette ogen met misschien zelfs wel een wing...Of je creërt er misschien wel een smokey eye mee?! Buiten dat, moet ik eigenlijk ook stiekum toegeven dat ik echt een ontzettende kluns met vloeibare eyeliner ben en dat dit stukken makkelijker gaat ;').
Dit keer bespreek ik een aantal oogpotloden van Zoeva, de Graphic Eyes+.

De Graphic Eyes+ zijn buiten de kwasten na, misschien wel het bekendste en populairste product van Zoeva. Maar waarom? Wat kan er zo boeiend zijn aan een oogpotlood? Dat ga ik je vertellen.
Allereerst het uiterlijk: lekker strak, simpel zwart en aan het uiteinde zie je de kleur van het potlood. Ideaal als je bijvoorbeeld je potloden in bijvoorbeeld een bakje of beker bewaart. Als je ze op z'n kop erin zet natuurlijk, want anders zie je alleen de zwarte doppen.

De Graphic Eyes+ zijn ontzettend romig en blijven daarbij echt zitten als een huis. Soms zelfs net een klein beetje te goed... De pigmentatie is fantastisch en daarom zijn ze erg fijn om strakke lijnen te zetten op het bovenste ooglid. Je hoeft immers maar 1 keer over je ooglid voor genoeg kleur. Ook op de waterlijn houdt deze een aantal uurtjes vol. En mijn ogen tranen er niet van, wat ik met veel andere merken wel heb als ik een lijntje op mijn waterlijn zet.
Ook blenden ze goed met oogschaduw. Klinkt goed he?

Toch zijn er ook wat (kleine) nadelen, namelijk dat ze géén grijze tint in hun collectie hebben en dat als je ze eenmaal gebruikt hebt, je de punten niet meer zo fijn krijgt als toen ze nieuw waren. Onderstaande foto levert het bewijs.
Black To Earth/ Good Karma/ Desert Traveler/ Close To Heaven
Zijn jullie ook benieuwd naar swatches?
De bovenste foto is zonder flits, de onderste is met flits.



Close To Heaven
... Is een zachte mix van roze en lavendel met blauwe shimmer/gloed eroverheen. Een waar pareltje bij blauwe ogen!

Desert Traveler... Is een matte medium bruine kleur. Ik, met mijn blauwe ogen en blonde haar, zweer bij bruin (en grijs). Vind het stukken minder hard dan zwarte lijnen rond mijn ogen.
Good Karma... Is een zeegroene kleur met prachtige gouden glitters erin. Herinneren jullie de swatch van Sugarpill Midori nog? Zo iets is het... Ik ben er dol op!

Black To Earth... Is een matte zwart. Deze heeft natuurlijk geen verdere uitleg nodig :).
Vlnr: Close To Heaven/ Desert Traveler/ Good Karma/ Black To Earth.
Mooi zijn ze he? Ik heb er nog een aantal op mijn wishlist staan, waaronder Rock N Roll Bride en Female Attraction.

De Graphic Eyes+ bevatten 1.20 gram product, kosten € 5,20 en zijn verkrijgbaar bij Zoeva en The Make-Up Spot.
Xx



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs