Etsy vondst!

donderdag 27 maart 2014

Vandaag laat ik jullie nagellak op een hele andere manier zien, namelijk verwerkt in een telefoonhoesje.

Etsy is één van mijn favoriete webshops voor tijdens het wachten. Mijn portemonnee is het hier meestal niet erg mee eens, omdat dit vaak leidt tot het drukken op de bestelknop. Zo ook met dit gave telefoonhoesje.



Ik moest wachten, klikte Etsy aan en kwam na een paar minuten op een shop uit die handgemaakte achterkantjes voor de iPhone maakt en verkoopt. Met glitters! Glitters!!

Roze is mijn favoriete kleur, maar ik twijfelde een beetje om die te bestellen, omdat-ie behoorlijk fel was. Daardoor viel de keus op paars. Toen het hoesje binnenkwam, maakte ik echt een sprongetje van geluk.
Hij is zóóó gaaf! Lekker glitterig, maar toch weer niet too much...


Het achterkantje bestaat uit een aantal laagjes glitters in gradient. Daaroverheen zit een hard zacht stuk plastic waardoor de glitters vast zitten en niet kunnen bewegen in het hoesje.
Hard zacht klinkt misschien een beetje vreemd, maar het is een hard hoesje die op de één of andere manier toch enigszins zacht aanvoelt. Heel apart, maar het voelt eigenlijk wel fijn.


 Dat het een blikvanger is, blijkt wel, want de opmerkingen blijven binnen stromen haha.
Ik vind 'm zo leuk dat de tweede kleur ondertussen onderweg is.

Ben je ook nieuwsgierig naar zo'n handgemaakt hoesje? Kijk dan even hier. Er zijn 12 verschillende kleuren mogelijk en voor ongeveer € 10 ligt-ie met ongeveer 1,5 week bij je op de mat.
X



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs