Dollish Polish One Lifetime With You

dinsdag 22 juli 2014

Een tijdje terug liet ik jullie een bijzonder lakje van Dollish zien, namelijk Look At The Flowers Lizzie. Het lakje dat ik jullie vandaag ga laten zien, is totaal anders, maar toch ook weer fantastisch leuk!
Kijk snel mee naar One Lifetime With You.


One Lifetime With You is ook een lakje uit de laatste collectie van Dollish, genaamd Ultimate Fandom. Deze collectie is geheel in samenwerking met Accio Lacquer en bevat 12 lakjes die geïnspireerd zijn op populaire fandoms. Eigenlijk heeft de collectie 11 lakjes én een bonuslakje, maar omdat er zoveel vraag was naar het bonuslakje hebben Dolly en Mishka besloten om het lakje tot de collectie toe te voegen.


Zoals ook al bij Lizzie te zien was, is er goed nagedacht over de kleuren en herleiden de lakjes écht naar een serie en/of film. Je had het misschien al zien aankomen, maar Lifetime herleidt naar de kleur van de jurk van Arwen. Uiteraard bekend van Lord Of The Rings. 

Hieronder zie je dus hóé goed. En nee... Ik heb dit plaatje heus niet gekozen voor Aragorn... *angelface*

Bron: dollishpolish.com


Lifetime leek me op de swatches een lilakleurig lakje met wat shimmer, maar zoals zovele indies was deze lak in real life toch ineens een stuk complexer. De lila-base bevat een roze/paarse shimmer maar daarbij ook periwinkle, holografische en roze glittertjes. Het lakje is 5-Free en Cruelty-Free.

Ik heb zelf geen ervaring met de vernieuwde flesje van Dollish Polish, maar omdat een vriendin mij tipte dat de kwastjes daarvan best breed zijn, koos ik ervoor om voor minisizes te gaan. De kwastjes hiervan lakken prima, al zijn ze natuurlijk wel vrij kort. Maar ze werken nauwkeurig en nemen genoeg glitters mee, dus dat ze dan wat korter zijn, neem ik voor lief.


De lak is sheer, maar bouwt wonderbaarlijk goed op. Ik kwam met twee dunne laagjes weg, behalve op mijn duimen waar ik nog een extra laagje heb gelakt. Op de foto's lijkt de lak minder goed dekkend dan in real life. Heb een boel foto's gemaakt, maar op elke foto leek de lak veel sheerder dan in het echt. Vreemd... De droogtijd was trouwens erg acceptabel.

De glitters zijn fijn van formaat, dus deze geven geen problemen qua dwarsliggers of uitstekers.
Jaja, Dolly did it again en heeft met One Lifetime With You weer een erg leuk lakje neergezet.


De collectie is verkrijgbaar via Dolly en kosten $10 of $ 11 (afhankelijk van welke pigmenten er zijn gebruikt) voor een fullsize van 15ml of $5 voor een minisize van 5ml. De verzendkosten zijn zeer reëel en de gemiddelde tijd van bestellen totdat je ze in huis hebt is een week. 
X



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs