Loaded Lacquer Wasabi With You

donderdag 24 juli 2014

Een tijd geleden liet ik jullie al kennis maken met Loaded Lacquer, namelijk met het lakje Bento Box. Ik had nog een lakje uit deze collectie gekocht en ga jullie deze nu laten zien. Hou je vast voor Wasabi With You.


Wasabi With You leek me ontzettend gaaf, maar toen ik het flesje in levende lijve zag dacht ik dat ik een flinke miskoop had gedaan. De glitters zijn namelijk behoorlijk hysterisch en daar hou ik helemaal niet van. Maar toch trok de kleurencombinatie me weer wel...


Wasabi heeft een transparante basis en zit bommetje vol knalgele vierkante glitters en zeegroene hexglitters waarvan er een heleboel ook nog eens holografisch zijn. Niet alle zeegroene, maar wel een hoop. Het holografische effect kreeg ik helaas niet op de bottleshot, maar de "lichtblauwe" hexglitters zijn de holografische glitters. Buiten deze knallende glitters, zit er ook nog tealkleurige shimmer in.

Het lakje hoort bij de Sushi Bar Collectie en is uitgebracht in mei 2014. De totale collectie bevat vier lakjes, waarvan Bento Box er dus ook eentje is. Loaded Lacquer wordt gemixed door Heather en zijn 5-Free en cruelty free.

Loaded Lacquer Wasabi

Ik zat me echt af te vragen hoe ik deze lak moest lakken zonder zo bijzonder hysterisch te zijn en het heeft wel een poosje geduurd voordat ik daar uit was...

Ik heb gekozen om Kiko 383/ Oil Blue als undie te gebruiken. Ik heb 1 laagje van Kiko gelakt én een laagje van Wasabi. Deze combinatie was me alsnog te schreeuwerig en daarom heb ik er nog een matte topcoat overheen gelakt. Stukken beter vind ik, het schreeuwerige van de kleuren in combinatie met hologlitters valt nu een stuk minder op :-D. Waarschijnlijk vinden een boel van jullie dit hartstikke zonde van de holografische glittertjes, maar ik persoonlijk niet. Lekker puh :-P.

Loaded Lacquer Wasabi

De lak zit echt bomvol met glitters en het kwastje neemt er ook heel erg veel op. Zoveel zelfs, dat ik ongeveer anderhalve nagel kon lakken met wat het afgestreken kwastje meenam. Nóg meer glitters op één nagel werd me echt te gek. Mijn kwastje is schots en scheef, maar gelukkig hindert dit het lakken niet als ik 'm wat draai. De droogtijd is lekker snel, maar de glitters drogen wel wat gritty op waardoor ik een topcoat wel aanraad.

Loaded Lacquer kun je hier kopen en kost $8-10 per flesje. De verzendkosten zijn goed te doen en de verzendtijd was erg netjes.

Wat vind jij van Wasabi With You?
X

2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs