En toen...

donderdag 31 juli 2014

Toen was het even stil hier... Maar ook echt alleen híér hoor, want ik ben drukdrukdruk momenteel. Ik vang een collegaatje op op het werk, daarna race ik naar huis en ga ik in verfmodus. En als dat klaar is, is het al lang en breed bedtijd geweest...

Mijn nagels zien er momenteel zó uit...



Ik krampeer dus in mijn eigen huis. Dat wil zeggen: in mijn woonkamer heb ik zeeën van ruimte en kan ik nu heerlijk de tango op m'n gemak oefenen, maar in de eetkamer moet ik survivallen (suite-en-suite).
Om te laten zien dat ik écht bezig ben, krijgen jullie vandaag een kleine update.

 

Mijn kleuren waren stralend wit en donkerbruin met witte en roze accessoires. Ik was de donkere tint alleen behoorlijk zat aan het worden en toen ik vorige week het spierwitte huis van mijn verbouwende buren zag, wilde ik dat dus ook weer. Dat betekende dus klusmodus aan én vanaf de eerste straal verf niet meer binnen roken. Want ja, het stralend wit was ondertussen een beetje cremig geworden, gezien menigeen z'n sigaretje hier binnen oprookte... Hihi...

Op bovenstaande foto zie je de oude kleur en even een stukje proef van de nieuwe kleur. Ik zat ontzettend te twijfelen tussen deze en één tintje donkerder, maar ben uiteindelijk voor deze gegaan. De donkere kleur op de muren was op het staaltje namelijk een prachtige taupe, maar werd echt donkerbruin op de muren. En een ezel stoot zich natuurlijk niet twee keer aan dezelfde steen... Toch...?
Wat vinden jullie van de kleur?


Gezien ik echt dé ideale tijd heb gekozen om te beginnen met verven (niet dus!), schiet het eten er ook een beetje bij in en geniet ik dus van hapjes buiten de deur of een uitgebreide lunch op het werk. Met een McDonalds op de andere hoek is ook nogeens erg makkelijk om snel avondeten te eten en daarna naar huis te racen om nog even te kunnen verven voordat het weer donker is. Gelukkig is het maar een weekje, want ik wil het van het weekend wel kaar hebben. Althans, de woonkamer en eetkamer.


En kijk.. Nog een goed voornemen van me: geen olielampjes meer branden.
Ik had een ontzettend gave olielamp van Riviera Maison gekregen, maar die lont bleef de vlam maar heel erg groot houden. Ook na afknippen en meerdere malen de lamp aan en uit te hebben gehad... Er kwam dus behoorlijk wat roet op het plafond en op de muren, maar dat het zo erg was... Dat zag ik pas toen ik bovenstaande foto maakte, hihi...

Nou, voor zover even een kleine update. Mijn cardreader ligt ook ergens tussen de krampeerspullen in, dus jullie moeten het vandaag even met foto-van-foto doen. Na het weekend ben ik hopelijk niet meer in klusmodus en kan ik mijn nageltjes uitgebreid gaan schrobben zodat er weer een vers laagje kleur op kan :-).

Ik kan jullie wel alvast verklappen dat ik een aantal ontzettend gave lakjes onderweg heb en dat er binnenkort weer een shoplogje online komt.

Tot snel! X



1 opmerking :

  1. Ik kan me goed voorstellen dat je toe bent aan een ander kleurtje. Een hoop werk maar het knapt er wel van op! Succes!
    Ik ben enorm benieuwd naar je shoplog.

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs