Polish Addict Juliet

maandag 7 juli 2014

Een tijdje terug was het sale by Hypnotic Polish en dat was voor mij dan ook reden om wat nieuwe en onbekende lakjes te bestellen. Meteen trok dit schattige lakje mijn aandacht en ik kon ook niet wachten om deze te lakken. Afgelopen weekend had ik een heerlijk "Big Fat Gypsy Wedding"- feestje en dit lakje matchte fantastisch met mijn schattige jurkje.




Juliet is de naam van dit lakje en hoort bij de Crelly Colors. Polish Addict heeft niet echt namen voor collecties, maar deelt haar lakjes in in finishes. 

Polish Addict vond ik augustus 2012 het levenslicht en de lakjes worden handmatig gemixed door Laura en Crystal in Texas, USA.
Alle lakjes zijn 5- Free en zorgvuldig getest voordat ze de verkoop in gingen.


Juliet heeft een prachtige witte crelly basis met daarin gouden en rosegouden glitters die ook nog eens holografisch zijn. Te schattig voor woorden! De base is iets dikker dan de reguliere lakjes, maar bij dit lakje is het eigenlijk wel heel erg fijn, omdat het zo genoeg glitters meeneemt en ook de glitters tussen een laagje wit op de nagels legt.

Fel zonlicht


In eerste instantie had ik verwacht dat ik aardig wat laagjes nodig zou hebben, omdat het een crelly lakje is. Gelukkig was dit totaal niet het geval; op de foto's zie je dan ook maar 2 dunne laagjes.
De lak laat zich erg fijn aanbrengen en het kwastje werkt erg nauwkeurig.

Schaduw


Er zitten voldoende glitters in het flesje en het kwastje neemt er ook genoeg mee. Ik heb niet hoeven vissen naar glitters en het resultaat zie je op de foto's. Zo zie ik graag meer lakjes!
De lak droogt wel enigszins een beetje ruw op, maar met een laagje topcoat is dit natuurlijk zo verholpen.

Daglicht


Ik vind het een prachtig lakje en ze maakt me helemaal vrolijk! Ik kan gewoon niet stoppen met naar mijn nagels kijken... Doordat de glitters holografisch zijn, zijn ze in elk licht anders en doordat de base een crelly is, zit er een mooie diepte in de lak. Super!


Juliet bevat 15ml, kost ongeveer €9 en is o.a. verkrijgbaar bij Hypnotic Polish.
Wat vind jij van dit lakje? X



1 opmerking :

  1. Wat een lief lakje! Ik vind 'm op je nagels zelfs nog leuker dan in het flesje.

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs