Favorieten 2014

woensdag 24 december 2014

En ja hoor... Het is weer zo ver! We gaan alweer bijna een nieuw jaar in!
Wat gaat de tijd toch hard als je happy in je vel zit he ;-). Kan me vorig jaar nog als de dag van gisteren herinneren and thank everyone dat het bij mij wel zo'n beetje 180 graden is gedraaid. Ik ben weer lekker mezelf geworden en eigenlijk alleen maar genoten.

Maar dat haalt niet weg dat ik ook dit jaar weer uitkijk naar oud en nieuw hoor! Lekker proosten met m'n vrienden op het afgelopen, leuke jaar en natuurlijk alvast proosten op het nieuwe jaar en wat het ons allemaal zal gaan brengen.

Natuurlijk is het ook de tijd om even op andere dingen terug te kijken en daarom wil ik net als vorig jaar een stukje van mijn favorietjes voorbij laten komen in een top-weet-ik-hoeveel.


The Werewolf Code, zie artikel hier.



Carter, zie artikel hier.



The Vampire Diaries.
Een paar vriendinnen van me hadden het al een héle poos over deze serie, maar sinds Buffy heeft eigenlijk geen enkele andere vampierenserie me kunnen boeien. Uiteindelijk ben er ik ergens dit jaar toch maar aan begonnen en jeetje.. Ik raakte een soort van verslaafd! Wat een heerlijke serie! Volg het nog steeds erg trouw en ook ben ik natuurlijk van start gegaan met The Originals.



Midnight Rose.



Slice of Life, zie artikel hier.



Urban Decay Naked 3.

Ik kreeg dit palette van een paar hele lieve vriendinnetjes voor mijn verjaardag en smelt nog dagelijks als ik 'm zie liggen. Ik maak er niet zo heel veel gebruik van, maar dat komt omdat ik de tijd 's ochtends niet heb (of neem) om zorgvuldig oogmake-up aan te brengen, waardoor ik vaak met een laagje mascara de deur uit ga. Het is wel hét pallet die ik het meest gebruik in de weekenden. Ben echt weg van de zachte, romantische kleurtjes.



Look At The Flowers, Lizzie, zie artikel hier.



Lisbeth, zie artikel hier



Tattoo.
Eigenlijk ben ik er niet zo van om zulke dingen op internet te gooien, maar omdat dit echt wel een héél groot puntje voor me was dit jaar, vond ik dat-ie eigenlijk niet mocht ontbreken in deze lijst. Na jaren (en écht jaaaaren) niet durven, heb ik 'm op 16 juli 2014 ein-de-lijk laten zetten. Hij is "wat" groter uitgevallen dan ik in eerste instantie voor ogen had, maar ben er elke dag nog steeds ontzettend blij mee. 

Ik moest even goed spitten in mijn foto's, want ik heb eigenlijk alleen foto's waar-ie nog helemaal niet geheeld is en van mijn eigen rug een foto maken is ook niet geheel makkelijk, maar ik heb wat snapshots gevonden. Let niet op de kwaliteit want ze zijn allemaal tussendoor en met telefoontjes gemaakt, maar het gaat om het idee :-).
Note to self: eens foto's maken met de goede camera :).




You're The One That I Want, zie artikel hier.



Bury The Hatchetfish, zie artikel hier



Alpha-H Renew and Resurface Kit (artikel komt binnenkort)



Lady Million.

Jaja, nog een geurtje in deze top-heleboel! Ik ga je wat verklappen: in eerste instantie was ik eigenlijk wezenloos verliefd op One Million, de versie voor mannen. Ik heb dit in mijn leven pas bij twee geurtjes gehad en dat waren Le Male van Jean Paul Gaultier en dus bij One Million van Paco Rabane. Ik weet niet wat het is, maar net als bij Ierse accenten krijg ik last van wiebelbeentjes en zwakke knieën als ik er maar een glimp van op vang. Je zal nu vast een beeld op je netvlies hebben staan en ik ben bang dat da ook een beetje de waarheid is. Ik en m'n geschifte mind, haha.



Honey Moon, zie artikel hier.



And last but certainly not least: my crib!
Het heeft even geduurd en stiekem is het nog steeds niet af omdat ik er gewoon niet meer aan toegekomen ben en daarbij ook geen zin meer had in elke keer die verf- of lijmhanden. Maar er is behoorlijk wat veranderd in mijn huis (vooral qua kleuren) en hierdoor is het voor mijn gevoel weer echt mijn huis. Lóve it :).

Natuurlijk is er nog véééééél meer leuks in mijn leven gebeurd het afgelopen jaar, maar dat ga ik niet allemaal open en bloot op internet zetten :-). En trouwens.. Dat zouden jullie morgen nog bezig zijn met lezen!

Nog een weekje en dan is het zo ver! Hebben jullie nog wilde plannen? En wat zijn jullie leukste dingetjes van het afgelopen jaar? Ik huppel nog even vrolijk door tot 2015! Xx





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs