China Glaze Conga To My Cabana

vrijdag 30 januari 2015

Jaaaa, na die stomme windbuien met mist en ijzige kou, kwam er van de week toch een zonnetje tevoorschijn! Meteen had ik zin om Conga To My Cabana te lakken. Een oudje, maar in mijn ogen absoluut niet minder mooi. Helaas was de zon alweer weg toen ik de foto's schoot, maar toch wil ik 'm graag met jullie delen.



Conga is het eerste koraalachtige lakje dat ik kocht. Ik zeg koraal, omdat het een toverballetje is die in het ene licht lekker roze is, maar in het andere licht toch echt wel meer de neiging van koraal heeft. 

Ik durf echt niet te zeggen uit welke collectie dit lakje komt. Ik heb google geraadpleegd, maar de ene site zegt Caribbean Temptation, de andere site zegt Core Line. Ik heb werkelijkwaar geen idee wat juist is..


Ze heeft eigenlijk een oudroze kleurtje met daarin een heel subtiele gouden shimmer. Ze komt vooral in het zonnetje goed tot haar recht, maar ik vind de tint ook in de schaduw prachtig. 

Flitslicht


Waterig zonnetje


Zoals je ziet is mijn flesje ondertussen helemaal verlept en helaas is de substantie die erin zit niet veel beter. Maar gelukkig had ik nog thinner staan en na een paar druppeltjes erin gemengd te hebben, lakte ze toch nog goed. Wat aan de dikke kant, maar niet vervelend. De droogtijd was hierdoor wel wat langzamer, maar toen ik het lakje net had, was ze normaal van substantie en de droogtijd ook aanzienlijk korter!

Om de kleur zonder zon ook nog te laten zien, heb ik hieronder nog een macro-shot.
Zoals je ziet, is het lakje in elk licht anders en dat komt echt door de shimmer. Ze is subtiel aanwezig, maar toch maakt ze er een bijzonder lakje van! Erg lastig kleurtje om goed op de foto te krijgen, maar geloof me: hij is prachtig!


Conga is helaas niet zo goed verkrijgbaar, maar ik zag een seller op eBay die er een redelijke prijs voor vroeg. Hier kun je de shop vinden. Omgerekend betaal je ongeveer een tientje inclusief verzendkosten voor 14ml.

Wat vinden jullie van Conga? En hebben jullie nog van die verloren schatjes van bekende merken? 
Ben erg nieuwsgierig, want vaak zijn juist de onbekende(re) lakjes toch heel erg gaaf!
X

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Made With Love By The Dutch Lady Designs