Polish Me Silly Lator Gator

maandag 30 maart 2015

Ik een zwak voor duo- en multichromes. Ik liet jullie een tijdje geleden Frog In My Throat zien, wat ik persoonlijk echt een gigantische flop vond. En dan druk ik me nog licht uit. Vandaag wil ik jullie een multi met groen laten zien die wél de moeite waard is. Genaamd Lator Gator :-D.



Ik vind de naam ge-ni-aal! Lator Gator, het maakt me zo vrolijk als ik het hoor! En daarbij geeft het me weer lichtelijk heimwee naar mijn geweldige midweek in Sun City. Wij hebben toen op de Kwena Krokodile Farm gezeten en ondanks dat ze daar krokodillen hebben, zie ik het verschil niet, haha.

Bron: ik


Lator Gator hoort bij de collectie die Color Me Silly heet. De collectie bevat 18 lakjes, waarvan 8 multichromes en 10 thermografische lakjes. Keus genoeg dus! Guilty Pleasure hoort ook bij deze collectie.

Lator Gator is een prachtig multichrome lakje die voornamelijk van goud naar groen en blauw veranderd, maar in bepaalde lichtbronnen zijn ook de kleuren roze, paars en oranjerood zichtbaar. De base is transparant en de duo is waarneembaar door de glassfleck glitters.


Duo's en multi's zijn vaak het mooist over een zwarte basiskleur. Ik ben geloof ik een beetje kleurenblind aan het worden, want ik kon nergens een zwart lakje vinden. En ik moet er toch echt een stuk of vijf ergens hebben liggen. Nouja, zonder zwarte basiskleur is de duo gelukkig ook zichtbaar. Op de foto's zie je drie laagjes van enkel Lator Gator en dus geen undies.

Polish Me Silly Lator Gator

Polish Me Silly Lator Gator

De droogtijd was aangenaam snel en het kwastje was ook prima te hanteren. Ik weet niet hoe de kwastjes van de fullsize flesjes zijn, gezien ik een mini van 9ml heb, maar als ik naar de flesjes kijk denk ik dat ze gewoon een standaard kwastje gebruiken die je bij veel indiemerkjes in de flesjes ziet.

Polish Me Silly Lator Gator

Ik vind het echt een retegaaf lakje, in alle opzichten! De naam, de kleurencombinatie en de glassflecks.. Ja, helemaal mijn stijl dit! Ook bij dit lakje was ik een laagje topcoat vergeten, maar stiekem vind ik haar zonder topcoat ook prachtig. 


Polish Me Silly is verkrijgbaar via Etsy, maar sinds kort ook via de Nederlandse webshop Hypnotic Polish. Ze prijzen variëren tussen de 10 en 13 euro per flesje van 15ml. Via Polish Me Silly zelf zijn er ook mini's verkrijgbaar van 9ml en deze zijn $7,50 per stuk exclusief verzendkosten.

LATOR GATOR (lol, haha)! Wat vind jij van dit lakje? Is de glassfleck-style ook helemaal jouw stijl of ben je meer van de andere finishes?

2 opmerkingen :

  1. Mooi kleurtje! Ik hou wel van dat soort lakjes. Omdat hij wel erg donker is past hij misschien meer bij de herfst/winter. Niet dat ik me daaraan hou want ik draag met gemak holo's en neon in de winter en donker in de zomer :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is inderdaad ook niet het goede (web)adres om kleurtjes voor de tijd van het jaar te vinden :-D. Ik draag meer naar wat mijn mood me laat dragen dan wat er in is of wat hoort..

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs