Mentality Soirée

maandag 18 mei 2015

Ik vertelde jullie al eerder, in de post van de fantastisch gave Foxy Mama, dat ik door het zonnetje wat uit mijn comfort zone wilde gaan en hierdoor wat lakjes bestelde waar ik normaal gesproken nooit voor gekozen zou hebben. Soirée van Mentality Polish valt ook onder deze categorie. Kijken jullie mee?



Soirée hoort net als de vorige lakjes van Mentality die ik jullie heb laten zien, bij de collectie die Matte Jellychromes heet. De collectie bevat zeven lakjes die elk bestaan uit glassflecks en een matte en duochroom finish hebben. De Matte Jellychromes is een subcollectie van de Jellychromes en de andere subcollectie heet Holochromes, welke zeven holografische duochromes heeft.


Soirée heeft een gele basis die bestaat uit glassflecks en daarin heeft ze een duochroom naar een soort van rozepaarse tint. Ze is geel, behoorlijk geel. Ik weet zelf nog niet zo heel erg goed wat ik er van moet vinden...

Mentality Soirée

Aan de ene kant vind ik haar leuk, want het roze met geel is eigenlijk best schattig. Maar aan de andere kant zie ik dan weer alleen die gele tint en dat is gewoon echt mijn kleurtje niet. Geel associeer ik met Maya de Bij en dat gaat mijn leven lang niet veranderen ben ik bang voor...

Gelukkig lakt ze wel heel erg fijn en ondanks dat de substantie iets stroperig is, is er met wat meer lak op het kwastje zeer goed mee te lakken. Met slechts twee dunne laagjes is ze volledig dekkend, wat ik best knap vind voor een gele lak die ook nog eens uit glassflecks bestaat!

Mentality Soirée

Nieuwsgierig naar meer? Neem dan eens een kijkje bij de volgende fantastische kleuren van Mentality Polish. Als je op de naam van het lakje klikt, wordt je doorgelinkt naar de betreffende post.
De lentegroene Blast
De dromerig blauwe Gala, of
De snoepjesroze Hoopla

Mentality Polish is momenteel het voordeligst verkrijgbaar bij Harlow&Co, waar je ongeveer 6,5€ betaalt voor een lakje van 15ml. Ik zeg goeie deal! Er zijn een heleboel verschillende lakjes uitgebracht en ook voor matte finishes zonder poespas kun je héél goed shoppen bij dit merk! Of wat dacht je van holo's, zoals bijvoorbeeld Startle?

En... Heb ik je al overgehaald om iets van Mentality aan te schaffen? Of vind je duo's niet zo veel aan? X

2 opmerkingen :

Made With Love By The Dutch Lady Designs