Pahlish Your Bright Shadow

maandag 24 augustus 2015

Een tijdje terug liet ik jullie Drink The Sea van Pahlish zien. Vandaag vond ik het tijd voor een andere van dit merk. Kijken jullie mee naar Your Bright Shadow?



Ik heb werkelijkwaar geen idee uit welk jaar of welke collectie Your Bright Shadow komt! Ik denk wel dat het een ouder lakje is, omdat ik in mijn zoektocht naar informatie voor dit lakje op heel veel blogposts uit 2014 uit kom. My guess is dus dat het lakje ergens in 2014 is uitgebracht.


Shadow heeft een periwinkle crelly base met daarin mintgroene ronde glittertjes, gouden vierkante glittertjes en roze en gouden microglittertjes. Ondanks dat periwinkle mij nooit zo ligt, trok deze lak meteen mijn aandacht. De gekozen glittertjes complimenteren de basiskleur erg goed.

Pahlish Your Brigh Shadow

Ik viste dit lakje uit Pandora, dus ik weet niet of er in de tussentijd thinner in is gedaan, maar in vergelijking met andere lakjes van Pahlish lakt Shadow echt fantastisch! Niet te dik, kwastje is fijn en werkt nauwkeurig en neemt ook genoeg glitters mee. Ik gok dus dat er wel een paar druppies thinner in zit, maar helemaal zeker weten doe ik natuurlijk niet. 

De pigmentatie is goed, maar toch heeft ze een soort van doorzichtig waasje, vandaar dat ik haar als crelly bestempel. De droogtijd is erg snel en ze droogt satin op, dus een laagje glans eroverheen raad ik wel aan. Op de foto's zie je twee laagjes en een laagje topcoat.

Pahlish Your Bright Shadow

Momenteel is dit lakje niet (meer) verkrijgbaar, maar er is altijd een kans dat het merk oude lakjes (tijdelijk) terug brengt. Het gemakkelijkst kun je Pahlish via Shannon zelf bestellen, waar je ongeveer een tientje per lakje betaald inclusief verzendkosten. Een lakje bevat 15ml en is 5-Free.

Wat vind jij van dit vrolijke kleurtje?

6 opmerkingen :

  1. Reacties
    1. Oh thanks, goed om te weten!! Ze lakt echt heel fijn, totaal anders dan de lakjes van Pahlish die ik zelf heb staan!

      Verwijderen
  2. Oeps, te vroeg op plaatsen gedrukt...

    Hij staat je erg goed!
    Ik was net een wandelend lijk helaas, jammer, want hij is erg gaaf.
    Dus ik ben blij dat hij een goed huisje heeft gekregen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar was ik ook wel erg bang voor, want normaal gesproken maken zulke kleurtjes me ook heel erg bleek!
      Maar ik denk dat de glitters ervoor zorgen dat dat nu toch niet het geval is. Ze staat hier goed tussen de andere lakjes :-), thanks!!

      Verwijderen
  3. Nice polish. I love the glitters :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs