Shoplog #5- Weekendje Duitsland

woensdag 30 april 2014

Afgelopen week kwam ik tot de conclusie dat ik de eerste Kingsday moest missen, omdat ik op die dag een weekendje in Duitsland zou zitten. Moet je Yv voor heten denk ik ;-). Bij het boeken had ik natuurlijk nog Koninginnedag in mijn hoofd zitten en ik had er helemaal niet bij nagedacht dat Kingsday op een andere datum zou zijn.. Achja, alsnog een hele leuke dag gehad :-)!

In Duitsland hebben we vooral lekker geshopt en ik wilde jullie vandaag een aantal dingen laten zien. We zijn naar Keulen geweest, maar op de heenweg zijn we nog langs Aken gereden en de terugweg hebben we via Düsseldorf gedaan. 



Aken zelf was een gaaf centrumpje, alleen niet bijzonder qua winkels. We hadden heerlijk weer dus lekker in de buitenlucht genoten van een lunch. Of m'n vriendin ook genoten heeft, ben ik alleen niet zo zeker van, want die kreeg een bord met vlees wat op kattenvoer leek, haha! Dat was natuurlijk even een fotomomentje waard!


Nadat we onze spullen hadden geïnstalleerd in de kamer, zijn we meteen even erop uit geweest in Keulen. Het hotel lag in een erg leuke straat vól met restaurantjes en het winkelcentrum was niet bijzonder ver lopen.
Meteen wat buit gemaakt bij de Kiko Store, alle vierkante flesjes nagellak waren namelijk afgeprijsd voor € 1,90 per flesje! Normaal zijn ze € 3,90 per stuk, dus dat was leuk shoppen!


Van links naar rechts zie je de kleuren:
# 531 Pearly Green Butterfly
# 383 Oil Blue
# 524 Blue Multicolor
# 392 Jungle Green

Ik ben vooral helemaal gek van de glassflecks, kijk eens naar de volgende foto.

531 / 524
255 /  502


's Avonds heerlijk gegeten bij het sushi restaurantje aan de overkant van het hotel. We moesten daar op de iPad bestellen, erg grappig om eens mee te maken. Had er weleens van gehoord, maar nog nooit daadwerkelijk zelf zo besteld. We mochten 10 (!!!) rondes bestellen met elke ronde 5 gerechtjes. Je snapt dat we dat bij lange na niet gehaald hebben, haha...

Maargoed.. Verder met het shop gedeelte. Bij de DM ben ik ook wel geslaagd; eindelijk heb ik het textuurlakje Dreamy van P2 in mijn bezit. Wat een supergaaf kleurtje! Ik had geen base- en topcoat bij me, dus die ook nog even snel gekocht. Dat is trouwens niet veel bijzonders, maar voor even snel was het wel handig. Ook zag ik een onwijs gave van Catrice, maar ik twijfelde ontzettend, omdat ik niet met de brede kwastjes overweg kwam. Stiekem heb ik het flesje opengedraaid en ik kwam tot de conclusie dat de kwastjes daar heel anders zijn, veel fijner! Bij lange na niet zo breed als hier in Nederland! 


P2 Ultra Wear Topcoat
P2 Base + Care

Ook een paar leuke schoenenwinkels tegengekomen, dus meteen maar wat schoentjes voor de zomermaandjes meegenomen. Had pas een heel stel pumps en platte schoenen weggegooid, dus dit kwam prima uit. Prima prijsjes trouwens ook :D. Hoop dat mijn voeten het er ook mee eens zijn...


Verder nog wat kleding en smeerseltjes meegenomen, maar niet echt noemenswaardig om op de foto te zetten. Een paar basic (onder)shirtjes en wat blarenpleisters enzo ;-)...

Wel had ik ook nog een leuke verrassing: namelijk eerder bestelde lakjes die aangekomen waren!


Essie- I'm Addicted

Dat was het weer. Ik ben blij met mijn aankopen en heb een heerlijk weekend gehad. En Kingsday vier ik volgend jaar wel extra uitgebreid ;-)...

Toch had ik een soort van ode aan Kingsday hoor. Nouja...Welgeteld één oranjekoraal-achtige nagel. Want ja, met zoveel nieuwe lakjes is het natuurlijk moeilijk kiezen welke je het eerst gaat lakken. Dus ik heb er een dagje zo bijgelopen... 


Indien er trouwens een review online is gekomen van de lakjes, zijn ze aanklikbaar :-).

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten? X








8 opmerkingen :

  1. Mooie buit Yv!
    Vind je lakjes mooi, vooral de Essie en de glassfleck inderdaad <3

    Vind je donkere schoentjes ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De groene Kiko is erg gaaf! Overigens zijn ook de nude sleehakjes erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groene Kiko heb ik opgehad, die is echt geweldig gaaf! De glassfleck dan. Die donkergroene is niet heel bijzonder, maar had nog zo'n tint nodig als undie voor een indie :D.

      Thanks, vind de sleehakken ook wel erg gaaf, hopelijk kan ik erop lopen, haha!

      Verwijderen
  3. Lekker geshopt Yv...mooie buit! Ik ben benieuwd naar de glassfleck lakjes...die lijken me erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze komen snel online, ben zelf ook retebenieuwd! Morgen komt Dreamy!

      Verwijderen
  4. Wat een gave (en veel, haha) lakjes! Die schoenen zien er ook leuk uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja maar voor €1,90 per flesje koop je gewoon echt te veel hahaha! En door jouw blog was ik wezenloos van Dreamy! Heb 'm nu op, hij is écht prachtig!

      Verwijderen

Made With Love By The Dutch Lady Designs